Tuesday, March 18, 2008

Jemputan Menjadi Agen Wasiat Amanah Raya Berhad

Salam.

Jangan lepaskan peluang untuk menjadi agen penulisan wasiat Amanah Raya Berhad [part time atau full time] dengan pendapatan yang lumayan di samping dapat pahala beramal jariah.


1. Perunding Eksekutif
Komisyen = 42% utk setiap wasiat yang dihantar (RM 350 x 37%= RM 147)

2. Pengurus Kumpulan
Komisyen = 36% utk setiap wasiat yang dihantar (RM 350 x 30%= RM 126)

3. Ejen
Komisyen = 30% utk setiap wasiat yang dihantar (RM350 x 24%= RM 105)

4. Ahli Bersekutu (Affiliate)
Komisyen 10%= RM 350 x 10%= RM 35 utk setiap wasiat yang dihantar

Plus other benefits i.e insentif kepimpinan [Overriding : upto 32%]
Perunding Eksekutif berpeluang mendapat company profit sharing..

Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut dengan SMS atau email kepada saya Nama, Alamat, Email & No. Hp anda.

Saya akan hantar/forward maklumat lengkap/preview berkenaan bisnes wasiat ini kepada anda.

-Rohana.

9 comments:

shahzam said...

Saya berminat,
tolong email semua yg berkaitan pendaftaran new agen utk Wasiat Amanah Raya Berhad

shahzam8@gmail.com

TQ

Sawaguchi Airim said...

saya berminat untuk tahu lebih lanjut, boleh emailkan saya maklumtnya ke:

sawaguchiairim@gmail.com

Unknown said...

email aimiesh05@yahoo.com.my

Unknown said...

Email azlansyah78@hotmail.com

Unknown said...

Boleh emailkan details marjiana.sani@gmail.com

Unknown said...

Boleh emailkan details marjiana.sani@gmail.com

Unknown said...

emailkan su deezulrazak@yahoo.com

Unknown said...

Saya berminat...boleh emailkan kepada saya bazlihashim@gmail.com

Mawar Mewangi said...

Ingin info...boleh emailkan kepada irdayu.sani@gmail.com